Introductie successenbord

Nieuw dit schooljaar; het successenbord!
Bij ons op school gebeuren er veel mooie dingen. In iedere groep behalen ze mooie successen. Deze successen delen we met elkaar aan het begin van iedere weeksluiting en komen daarna op het successenbord te hangen. Deze keer hebben we een schoolsucces en een succes in groep 4!

Sinds dit schooljaar hangen er bordjes in de gang. Deze bordjes geven aan dat we allemaal lopen in de school. Wij als juffen en meesters zien dat dit al super goed gaat! Wat ook al super goed gaat is het elkaar aanspreken over het lopen in de gang. We zien heel veel kinderen die dit doen. Super goed!

In groep 4 hebben ze veel lol. Zelfs als er veel fouten gemaakt worden. Fouten maken moet namelijk, dat weten jullie allemaal nog wel vanuit het leercultuur project. Ze geven elkaar daar zelfs opstekers over de gemaakte fouten.
Ook staat er de DVF (de vetste fout) doos die met groot plezier gevuld wordt. In plaats van elkaar uitlachen als kinderen zich vergissen zeggen ze in groep 4: goeie fout, top!