OBS De Triolier wederom Klassewerkplek!

Ook dit jaar mag de Triolier zich een Klassewerplek noemen. Hiermee horen wij tot de 37 scholen in Nederland waar het werkgeluk het hoogst is. Daar zijn wij trots op.

Onze school kenmerkt zich doordat weinig vacatures en minder verloop is, een laag verzuim én daarmee een prima onderwijskwaliteit. Het werkgeluk organiseren wij door professionele autonomie te bieden aan de leerkrachten en ondersteunend personeel, ondersteund door een organisatie met duidelijke kaders, doelen en visie. Daarnaast is er ruimte voor de mens achter de professional, en worden leerkrachten uitgedaagd te groeien richting hun eigen doelen. Dat heeft er weer toe geleid dat OBS De Triolier voor het tweede jaar op rij een Klassewerplek is.

Daar zijn wij uiteraard heel trots op!